13 rugpjūčio 13, Antradienis 17:06

Turistinė – pažintinė ekspedicija „PASVALYS – DIEVENIŠKĖS 2013“

„4x4 Pasvalys“ klubo nariai, smalsumo vedami, 2013 metų balandžio 25-27 dienomis susiruošė į turistinę – pažintinę ekspediciją „PASVALYS – DIEVENIŠKĖS  2013“.

Jau tradicija tapo rengti ekspedicijas į pačius atokiausius Lietuvos kampelius.  Norviliškių  pilis stovi Dieveniškių apylinkėse (taip vadinamame Lietuvos „apendicite“).

Kelionę pradėję  penktadienį, miško – lauko keliukais pasiekėme Anykščių apylinkes,  Pienionių dvarą, garsųjį Kavarsko miestelio šaltinį ir suradę  gražią  pirtelę ant Virintos upės kranto apsistojome nakvynei. Vakare į klubo gretas „prirašėme“ naujus narius Vilmą ir  Rimvydą.

Šeštadienio rytas prasidėjo gana anksti. Piliakalnių papėdėmis reikėjo pasiekti susitikimo vietą. Sutartoje vietoje laukė kiti klubo nariai bei draugai iš Vilniaus. Jau 16-kos visureigių kolona,  vedama vilniečio Ugniaus, pajudėjo vaizdingomis ežerų krašto vietovėmis. Pravažiuodami savito stiliaus miestelius bei kaimus pasiekėme Medininkų pilį.  Gido  pagalba sužinojome šios pilies istoriją. Važiuodami ties pasienio zona su Baltarusija,  buvome akylai stebimi pasieniečių. Norviliškių pilies papėdėje (tai buvo galutinis ekspedicijos tikslas) sustojome bendrai nuotraukai. Poilsiui ir nakvynei  pasirinkome kaimo turizmo sodybą. Pirtis, kubilas, šašlykai – visa tai atgaivino po tokios įspūdžių kupinos dienos. Klubo prezidentas visiems ekspedicijos dalyviams įteikė dalyvio sertifikatus, o prisidėjusiems prie šios kelionės organizavimo  – padėkos raštus.

Sekmadienis buvo skirtas tiesiausio ir trumpiausio kelio namo paieškom. Su Ugniaus pagalba suradome tą vienintelį linksmiausią „off-road‘eriui“  KELIĄ. Ekspedicijos  foto.